René van der Gijp genoot van Frenkie de Jong: 'Niet normaal, maar is dit nu de norm?'

Vandaag, 19:20

René van der Gijp blikt maandag bij Vandaag Inside Oranje terug op de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Zweden. Hij laat weten onder de indruk te zijn van het optreden van Frenkie de Jong, maar plaatst tegelijkertijd een kanttekening.

Link gekopieerd

Fragmenten