Henk ten Cate geeft mening over invalbeurt Memphis Depay: 'Niet iedereen kan goed invallen'

Gisteren, 23:56

Henk ten Cate geeft bij De Oranjezomer zijn mening over de invalbeurt van Memphis Depay in het WK-duel met Zweden (5-1).

Link gekopieerd

Fragmenten