René van der Gijp heeft niet zoveel met huidige lichting van het Nederlands elftal: 'Er zit niks in'

Nederlands Elftal

Vandaag, 19:54

Link gekopieerd

René van der Gijp geeft bij Vandaag Inside Oranje zijn ongezouten mening over het Nederlands elftal. De analist steekt niet onder stoelen of banken dat hij weinig heeft met de huidige lichting. "Er zit niks in." Zie video hierboven.