
Nederlands Elftal
Vandaag, 19:54
René van der Gijp geeft bij Vandaag Inside Oranje zijn ongezouten mening over het Nederlands elftal. De analist steekt niet onder stoelen of banken dat hij weinig heeft met de huidige lichting. "Er zit niks in." Zie video hierboven.