
Nederlands Elftal
Vandaag, 19:20
René van der Gijp blikt maandag bij Vandaag Inside Oranje terug op de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Zweden. Hij laat weten onder de indruk te zijn van het optreden van Frenkie de Jong, maar plaatst tegelijkertijd een kanttekening. Zie video hierboven.
"Wij zijn fans van Frenkie de Jong. Wij zitten heel vaak in de make-up en dat we tegen elkaar zeggen: hoe hij speelt is niet normaal. Maar is dat dan de norm? Want dat niveau tikt hij niet altijd aan. En dat deden bijvoorbeeld Xavi en Iniesta wel gewoon drie keer in de week", aldus René, die zich lijkt af te vragen aan welke maatstaf Frenkie beoordeeld moet worden.