
Nederlands Elftal
Gisteren, 23:11
Johan Derksen gaat bij Vandaag Inside Oranje in op de spitspositie in het Nederlands elftal. De besnorde analist, die zich in het verleden vaak kritisch heeft uitgelaten over Wout Weghorst, geeft desondanks de voorkeur aan hem boven Memphis Depay. "Ik vind Memphis volledig passé." Zie video hierboven.