Henk ten Cate geeft mening over invalbeurt Memphis Depay: 'Niet iedereen kan goed invallen'

Nederlands Elftal

Vandaag, 00:01

Link gekopieerd

Henk ten Cate geeft bij De Oranjezomer zijn mening over de invalbeurt van Memphis Depay in het WK-duel met Zweden (5-1). Zie video hierboven.