
Binnenlands voetbal
2 juni 2025, 10:59
Telstar is, na het winnen van de finale van de play-offs bij Willem II (1-3), na 47 jaar weer terug in de Eredivisie. De promotie zorgde voor enorme ontlading bij de fans, en bij één supporter voor de camera van ESPN zelfs voor ongekende opwinding: "Ik kwam bijna klaar!" Bekijk de beelden hieronder terug!
Voormalig Telstar-voorzitter Pieter de Waard liet zich bij De Oranjezomer uit of Telstar klaar is voor de Eredivisie: "We zijn Europees ongeslagen!" Bekijk de beelden bovenaan deze pagina.