Officieel: Thomas van den Belt vertrekt bij Feyenoord, maar keert terug in de Eredivisie

Binnenlands voetbal

16 juni 2025, 09:09

Link gekopieerd

Thomas van den Belt keert officieel terug in de Eredivisie. De 23-jarige middenvelder, die afgelopen seizoen door Feyenoord werd verhuurd aan het Spaanse Castellón, heeft zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij FC Twente.

Van den Belt reageert: "Afgelopen seizoen heb ik in Spanje bij Castellón een goed seizoen gedraaid, onlangs meldde FC Twente zich opnieuw. Dan is de keuze niet moeilijk. FC Twente is een schitterende club en wilde snel doorpakken. Dat gaf vertrouwen. Ik ken FC Twente goed. In de tijd dat mijn vader hier werkte kwam ik vaak bij FC Twente. Een club met een prachtig stadion en heel trouwe supporters. Alles bij elkaar is dit een heel mooie stap."

Kort na zijn overstap naar Feyenoord sprak Noa Vahle met Thomas van den Belt. Kijk het interview terug in de video bovenaan deze pagina.