Chris Woerts over Vitesse: 'Iedereen heeft zoiets van: laat die club alsjeblieft failliet gaan'

Binnenlands voetbal

13 juni 2025, 23:09

Link gekopieerd

Sportmarketeer Chris Woerts geeft bij De Oranjezomer een update over Vitesse. Onlangs werd de clublicentie van de Arnhemse club ingetrokken door de licentiecommissie van de KNVB. Zie video hierboven.

Chris zegt erover: "Het is een keer klaar. Iedereen heeft zoiets van: laat die club alsjeblieft failliet gaan. Niemand maalt er meer om. Ze zijn er helemaal klaar mee!"

Bekijk het in de video bovenaan deze pagina.