
Ajax
Vandaag, 18:08
Welke functie Urby Emanuelson volgend seizoen bij Ajax gaat vervullen, is nog niet bekend. De oud-international verwacht daar dinsdag meer duidelijkheid over te krijgen, zo vertelt hij in Het Oranje Café. Zie video hierboven.
"Ik meld me morgen weer op de club. Ik verwacht dat er dan voor iedereen wat meer duidelijkheid komt", aldus Emanuelson. Wel laat hij weten dat vaststaat dat hij ook komend seizoen werkzaam blijft bij Ajax.