Koert Westerman haalt uit naar kabinet-Jetten: 'Ik word er misselijk van'

Gisteren, 20:38

Koert Westerman is te gast in De Oranjezomer en mengt zich in het gesprek over het kabinet-Jetten. "Krachteloos, kap met dit kabinet, dit wordt helemaal nooit wat. Of nieuwe verkiezingen, maar ik weet dat Rutger daar geen voorstander van is", begint Koert.

Link gekopieerd

Fragmenten