Vandaag Inside Oranje over UFO's en buitenaardsleven: 'Laat het eens zien dan'

Vandaag, 00:47

De mannen van Vandaag Inside bespreken woensdagavond samen met cybermannetjeDave Maasland het onderwerp UFO's en buitenaards leven. "Met UFO's en God heb ik hetzelfde. Dan denk ik: waar is hij dan? Laat het eens zien." René van der Gijp reageert daarop gevat: "Als hij er één zou bellen, dan zou jij het zijn. 'Hallo Johan, ik ben er!' Hahaha."

Link gekopieerd

Fragmenten