Vandaag, 20:29
Johan Derksen laat zich maandag lovend uit over het bezoek dat koning Willem-Alexander en koningin Maxima brachten aan de kleedkamer van Oranje. "Ik ben nooit zo lovend over de monarchie. Maar de koning doet het fantastisch rond sportwedstrijden, zoals op de Olympische Spelen en nu dan op het WK. Waarom kan hij niet altijd zo zijn?", begint Johan.