Vandaag Inside Oranje over UFO's en buitenaardsleven: 'Laat het eens zien dan'

Link gekopieerd

De mannen van Vandaag Inside Oranje bespreken woensdagavond samen met cybermannetjeDave Maasland het onderwerp UFO's en buitenaards leven. Zie video hierboven.

"Met UFO's en God heb ik hetzelfde. Dan denk ik: waar is hij dan? Laat het eens zien." René van der Gijp reageert daarop gevat: "Als hij er één zou bellen, dan zou jij het zijn. 'Hallo Johan, ik ben er!' Hahaha."