René van der Gijp stond gigantisch lang in file: 'Die stem van het navigatiesysteem was gewoon schor!'

Binnenland

Vandaag, 18:49

Link gekopieerd

René van der Gijp stond dinsdag zó lang in de file dat zelfs de stem van zijn navigatiesysteem schor werd, zo vertelt de analist bij Vandaag Inside Oranje. "Hij werd gewoon schor!", lacht René. Zie video hierboven.