Hélène Hendriks doet onthulling over toekomst: 'Ik heb de knoop doorgehakt!'

Vandaag Inside nieuws

2 mei 2026, 16:16

Link gekopieerd

Hélène Hendriks gaat haar contract bij Talpa Network verlengen. Dat maakte ze vrijdagavond bekend bij Vandaag Inside. De presentatrice hoopt daarnaast dat de mannen van Vandaag Inside ook langer verbonden blijven aan het mediabedrijf.

"Ik zou het niet leuk vinden als jullie gaan, want ik blijf", zei Hélène tegen Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. "Ik heb nog niet bijgetekend, maar wel afgesproken dat ik blijf. Ik heb het uitstekend naar mijn zin en zou het wel heel fijn vinden als jullie ook gewoon blijven."

In de Wandelgangen, een online rubriek van Vandaag Inside, vertelt Hélène meer over haar aankomende contractverlenging. "Ik kon niet zo lang wachten. Dus ik dacht: ik hak de knoop door, ik blijf gewoon", aldus Hélène in de video bovenaan deze pagina.

Ontvang onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze wekelijkse mail vol met de beste fragmenten, het meest spraakmakende nieuws, een kijkje achter de schermen en meer.