Johan Derksen blijft achter zijn woorden over Renze Klamer staan: 'Mijn bron is zo goed'

Gisteren, 23:11

Johan Derksen reageerde maandagavond op het videointerview dat Renze Klamer gaf aan De Telegraaf, waarin de presentator zich uitsprak over de beweringen dat hij niet goed zou liggen bij RTL.

Link gekopieerd

Fragmenten