Johan Derksen allerminst rouwig om NOS-vertrek van Arno Vermeulen: 'De vleesgeworden saaiheid!'

Vandaag, 17:18

Johan Derksen is er niet rouwig om dat Arno Vermeulen (66) zijn afscheid heeft aangekondigd bij de NOS. De commentator en chef voetbal is al sinds 2003 werkzaam bij de omroep, maar is momenteel aan zijn laatste WK bezig alvorens hij met pensioen gaat. Geen groot gemis, zo stelt Johan maandagavond aan tafel bij Vandaag Inside Oranje. Zie video hierboven.

Link gekopieerd

Fragmenten