Victor Vlam over kritiek op man-vrouwverhouding bij NOS-sportjournalisten op het WK: 'Gezeur!'

TV-programma's

Vandaag, 20:51

Link gekopieerd

Bij De Oranjezomer reageert Victor Vlam op uitspraken van Henk Spaan en Roos Schlikker, die zich kritisch uitlieten over de man-vrouwverhouding bij de sportjournalisten van de NOS die zijn afgereisd naar het WK. Zie video hierboven.