Johan Derksen blijft achter zijn woorden over Renze Klamer staan: 'Mijn bron is zo goed'

TV-programma's

Gisteren, 23:22

Link gekopieerd

Johan Derksen reageerde maandagavond op het videointerview dat Renze Klamer gaf aan De Telegraaf, waarin de presentator zich uitsprak over de beweringen dat hij niet goed zou liggen bij RTL. Zie video hierboven.

"Volgens Renze heb ik onzin verkondigd, maar mijn bron is zó goed en zit intern bij RTL, dat ik achter mijn woorden blijf staan. Mijn bron zei bovendien dat Peter Lubbers (directeur content RTL) daarvan ook op de hoogte was. Die ontkent dat nu van hoog tot laag," begint Johan. Johan stelt verder dat Renze het niet naar zijn zin had bij RTL Tonight. "Renze was natuurlijk een hele vervelende jongen, omdat hij, zoals hij zelf ook toegaf, erg ontevreden was."