Yves Berendse treedt maandagavond op bij De Oranjezomer!

De Oranjezomer nieuws

26 mei 2025, 17:37

Link gekopieerd

Maandagavond staat de eerste uitzending van het nieuwe seizoen van De Oranjezomer op het programma! Niemand minder dan Yves Berendse opent vanavond de show. Hij neemt vervolgens ook plaats aan de bar naast Giedo van der Garde. Rutger Castricum, Estavana Polman en Viggo Waas zitten aan tafel bij presentator Johnny de Mol.

De Oranjezomer is maandagavond vanaf 21:35 uur te zien bij SBS6!

Yves Berendse zorgde vorig jaar voor een héérlijke opening van De Oranjezomer met 'Terug In De Tijd!' Kijk het terug in de video bovenaan deze pagina.