De Oranjezomer vanaf vanavond iedere werkdag te zien bij SBS6!

De Oranjezomer nieuws

26 mei 2025, 11:00

Link gekopieerd

De mannen van Vandaag Inside zijn er sinds vrijdag even tussenuit, maar niet getreurd: vanaf vandaag (26 mei) is De Oranjezomer iedere werkdag om 21:35 uur te zien bij SBS6!

Vanwege een operatie moet Hélène Hendriks het begin van De Oranjezomer missen. Zij wordt vervangen door Johnny de Mol.

In gesprek met De Telegraaf vertelt de presentator uit te kijken naar de start van het programma. “Ken je die filmpjes van die koeien die na de winter de wei in mogen? Zo voel ik me ook. Ik sta te popelen om gepokt en gemazeld weer te gaan beginnen, borst vooruit en er weer voor gaan! We hebben lekkere gasten, Rutger Castricum zie ik altijd graag aan tafel. Viggo Waas, Yves Berendse komt langs. Gáán!”

De Oranjezomer is vanaf vanavond iedere werkdag om 21:35 uur te zien bij SBS6.

Johan Derksen deelde vrijdag bij Vandaag Inside één tip met Johnny de Mol, die plaatsnam aan de bar. Bekijk de beelden bovenaan deze pagina.