De Oranjezomer vanaf maandag iedere werkdag te zien bij SBS6!

De Oranjezomer nieuws

25 mei 2025, 17:12

Link gekopieerd

Vanaf aanstaande maandag (26 mei) is De Oranjezomer iedere werkdag om 21:35 uur te zien bij SBS6 en wordt uitgezonden vanuit Beekse Bergen!

Vanwege een operatie moet Hélène Hendriks het begin van De Oranjezomer missen. Zij wordt vervangen door Johnny de Mol. Hij vertelde onlangs aan tafel bij Shownieuws (zie video hierboven) dat het programma er hetzelfde uit gaat zien: "Er zijn veel bekende gezichten. Rutger Castricum zit veel bij me aan tafel, en ook Olcay Gulsen. Het is veel lullen over het nieuws van de dag. Ik heb er heel veel zin in!"

Ook de Nederlandstalige artiesten zullen terugkeren in het programma: "Die waren natuurlijk al geboekt," legt Johnny uit, "maar er zijn ook wat andere muziekgenres. Racoon gaan we uitnodigen, en Douwe Bob."