Jan Slagter blikt terug op optreden Gordon bij De Oranjezomer: 'Het was de Gordon-show'

22 juli 2025, 21:44

De Oranjezomer-tafel blikt terug op het bezoek van Gordon, die maandagavond aan tafel zat bij presentator Thomas van Groningen.

Link gekopieerd

Fragmenten