Gordon emotioneel in radioshow: 'Zou zó graag willen dat Nederland weer een keertje trots op me is'

Vandaag, 11:03

Gordon hoopt Nederland trots te maken met zijn covershoot voor het tijdschrift Men's Health, die volgende maand plaatsvindt. Dat vertelt hij woensdag aan zijn radiocollega Froukje de Both, met wie hij de ochtendshow van Radio 10 presenteert. "Wat ik wilde zeggen is dat ik zo graag zou willen dat Nederland weer een keertje trots op me is", zo deelt Goor geëmotioneerd.

Link gekopieerd

Fragmenten