Gordon sluit zijn horecazaak Blushing in Blaricum: 'Met pijn in het hart'

BN'ers

2 mei 2026, 12:39

Link gekopieerd

Gordon Heuckeroth heeft zijn horecazaak Blushing in Blaricum van de hand gedaan. Hoewel de zanger in 2024 nog een nieuwe vestiging in het Gooi opende, neemt hij daar nu afscheid van. Op Instagram licht Gordon zijn keuze toe en geeft hij meer uitleg over het besluit.

"Met pijn in het hart, maar toch vol dankbaarheid wil ik jullie mededelen dat ik mijn horecazaak Blushing Blaricum heb verkocht", schrijft Gordon op Instagram. "Ik wil alle gasten bedanken die mijn zaken hebben bezocht en hebben genoten van de gastvrijheid en kwaliteit die ik tot op het laatste moment heb willen waarborgen."

De zanger wil zich nu gaan richten op andere projecten. "Zelf vind ik het fijn om mij weer te kunnen focussen op mijn andere passies, zoals zingen, reizen, radio en tv programma's maken."

De zaak is overgenomen door horecagroep Axivate, die onder meer restaurant Rust Wat exploiteert. De nieuwe eigenaren gaan verder onder de naam Bar Schutte en openen op 3 juni de deuren. Blushing sluit op 26 mei. Blushing was jarenlang een populaire ontmoetingsplek in Blaricum. Gordon bedankt zijn gasten voor hun bezoek en benadrukt dat zijn horecazaken in Amsterdam geopend blijven.

Gordon onthulde eerder deze maand nog In de Wandelgangen, een online rubriek van Vandaag Inside: "Ik wil weer muziek maken." Bekijk de beelden bovenaan deze pagina.