Gordon plaatst comment onder foto Yves Berendse en Valentijn Driessen: 'Zum kotsen!'

BN'ers

Vandaag, 16:43

Link gekopieerd

Gordon heeft op Instagram een reactie geplaatst onder een foto van Yves Berendse en Valentijn Driessen, die in de nacht van zaterdag op zondag op dezelfde vlucht van Dallas naar Monterrey zaten.

Toen Valentijn, die bij Vandaag Inside weleens liet blijken geen fan te zijn van Yves Berendse, halverwege mei samen met Raymond Mens naar Curaçao vloog, deelde Raymond daarvan een foto op Instagram. Yves Berendse reageerde onder die post: "10 uur met Valentijn in een vliegtuig. Ik steek nog liever iets scherps in m’n oog 😂."

In de nacht van zaterdag op zondag moest de zanger er echter tóch aan geloven, want hij zat samen met Valentijn op een vlucht van Dallas naar Monterrey. Berendse deelde een foto samen met Valentijn en schreef erbij: "Gelukkig is het maar 2 uurtjes van Dallas naar Monterrey 😂😂😂😂."

De foto werd geplaatst op het Instagram-account van Vandaag Inside. Waar Thomas van Groningen wel kon lachen om de foto, is Gordon een stuk kritischer. Hij reageert: "Ik vind het altijd zo bizar dat dit soort mensen je afbranden tot op het bot, beledigen op nationale tv en als je dan voor ze staat ineens heel anders zijn? Zum kotsen noem ik dat!"

Bij Vandaag Inside reageerde Valentijn Driessen eerder op de sneer van Yves Berendse onder de foto van hem en Raymond Mens. Bekijk het in de video bovenaan deze pagina.