Gordon onthult: 'Dát is het eerste wat ik ga doen na de covershoot voor Men's Health!'

BN'ers

Vandaag, 10:07

Link gekopieerd

Gordon kan naar eigen zeggen "niet wachten" om weer naar snackbar de FEBO te gaan. Dat zei de 57-jarige presentator vrijdag in de ochtendshow van Radio 10. Goor hanteert momenteel een gezonde levensstijl vanwege zijn naderende fotoshoot voor de Men's Health, maar is inmiddels écht aan het aftellen. Zie video hierboven.

Een bezoek aan de FEBO is volgens Gordon het eerste wat hij gaat doen na de covershoot, die eind volgende maand plaatsvindt. "Ik ga er zo van dromen", vertelde hij lachend. Toen De Both vroeg of hij dan een "frikandelletje" of "kroketje" gaat bestellen, antwoordde de zanger dat hij voor een "speciaaltje" gaat. Vervolgens barstten de twee in lachen uit toen Gordon over zijn kalfsleren bankstel begon. "Die heb je bijna opgevreten", zei De Both gekscherend.

Gordon begon in februari met krachttraining en een strak voedingsschema. Eerder deze week deelde hij op Instagram dat hij met "de laatste loodjes en kilootjes" bezig is en vertelde hij in het radioprogramma de covershoot "zo fucking spannend" te vinden. Dat komt naar eigen zeggen omdat hij "het gewoon nooit had verwacht". "Ik sta elke ochtend voor de spiegel en dan denk ik: hoe kan dit?", zei hij.