Wim heeft genoten van rentree Ronaldo bij ManUtd: 'Dat vind ik zo geweldig!'

Wim heeft genoten van rentree Ronaldo bij ManUtd: 'Dat vind ik zo geweldig!'

14 sep 2021, 12:27

Link gekopieerd

Wim Kieft heeft afgelopen weekend genoten van de rentree van Cristiano Ronaldo bij Manchester United, zo vertelt hij in Koffie met Kieft, een online rubriek van Veronica Inside. De Portugese superster was direct twee keer trefzeker en had daarmee een groot aandeel in de 4-1 overwinning op Newcastle United.

'Ik was dit weekend maar naar één ding benieuwd en dat was natuurlijk Cristiano Ronaldo,' begint Wim. 'Dan ga je zitten, en dan denk je toch: Dat Engeland, daar gaat het toch iets sneller dan in Italië. Want ik heb die Zlatan Ibrahimovic zien debuteren bij Manchester United, een paar jaar terug, en zelfs hij had moeite met dat tempo. Ik zag die Zlatan echt kijken van: Jezusmina, wat zijn dit voor gekken allemaal om me heen?'

'En alle druk ligt op jou, het verwachtingspatroon van het publiek... Dan moet je er toch maar twee inschieten,' gaat hij verder over Ronaldo. 'En dat is wel wonderbaarlijk natuurlijk, dat hij dat nog steeds op z'n 36e kan. En hij was nerveus! Tuurlijk ben je nerveus. Dat is een gezonde spanning. Alle ogen zijn natuurlijk altijd op hem gericht. Als je er dan toch twee maakt, dat vind ik zo geweldig!'

Wim vertelt dat hij altijd op een bepaalde manier naar grote sportmensen kijkt: 'Ik hoop altijd maar dat ze het dan ook doen. Dat ze niet falen, want het verwachtingspatroon is zo hoog. En dan doet hij het toch. Ik vond het echt geweldig.'

Bekijk de hele Koffie met Kieft in de video hieronder!

Eindelijk weer Koffie met Kieft: 'Ik was wel een beetje klaar met jou!'
21:43

Eindelijk weer Koffie met Kieft: 'Ik was wel een beetje klaar met jou!'