VI-trio lacht om verspreking Wybren van Haga: 'VVD begraven?'

24 sep 2021, 23:28

Link gekopieerd

Een fragment uit de Tweede Kamer waarin Wybren van Haga zich verspreekt, leidt tot hilariteit bij de mannen van VI. In plaats van VVD bevragen zegt de politicus per ongeluk VVD begraven, waar hij zelf ook wel de humor van inziet.