Van Gaal prijst Oranje, maar blijft kritisch: ‘Het moet nog beter in balbezit’

8 sep 2021, 00:38

Link gekopieerd

Van Gaal ziet naar aanleiding van de wedstrijd tegen Turkije goede ontwikkelingen, maar is ook kritisch op de manier waarop Oranje met balbezit omgaat.