Sinterklaas weggestuurd uit containerkamp in Qatar: 'Ja, we gaan al!'

Sinterklaas weggestuurd uit containerkamp in Qatar: 'Ja, we gaan al!'

5 dec 2022, 11:45

Link gekopieerd

Honderden Oranje-fans moeten Sinterklaasavond dit jaar missen, omdat ze momenteel bivakkeren in het tropische containerkamp voor het WK in Qatar. Daarom bracht de goedheiligman dit jaar óók een spoedbezoek aan Doha, zo blijkt uit beelden van De Telegraaf. De lokale autoriteiten waren wat minder enthousiast over de komst van Sint-Nicolaas, die na enige tijd werd weggestuurd uit de fanzone. Bekijk de reportage hieronder!