Johan over de voetballer Van Gaal: 'Hij was een van de betere van de Eredivisie'
24 sep 2021, 21:57
Link gekopieerd
Het VI-trio bespreekt Louis van Gaal als voetballer. René en Johan zijn erg positief over de kwaliteiten van de huidige bondscoach en Johan noemt hem zelfs 'een van de betere van de Eredivisie'.