Johan gaat los: 'Ik heb volkomen lak aan die hele WOKE-beweging!'
21 feb 2022, 22:57
Link gekopieerd
Johan houdt een vurig betoog tegen de WOKE-beweging in Nederland. Hij noemt het een vorm van terreur en intimidatie en haalt als voorbeeld Sunny Bergman aan, die in het verleden adverteerders opriep om VI te boycotten.