Johan en René blikken terug op hun dienstplicht: 'Ik was baas van de kopieerafdeling!'
3 mrt 2022, 23:50
Link gekopieerd
Johan en René blikken in de uitzending van VI Vandaag terug op hun dienstplicht. De mannen hebben duidelijk wisselende herinneringen overgehouden aan die tijd.