Overzicht
Onze programma's
Uitzendingen
Onze gezichten
In de Wandelgangen
Interviews
Uitzending bijwonen
Podcast
Shop
Veelgestelde vragen
Kijkersvraag insturen
Volg Vandaag Inside
Zoeken
Uitzendingen
Vandaag Inside Oranje
De Oranjezomer
De Meestervoorspeller
Het Oranje Café
Shop
Uitzending bijwonen
Jan dolt met Andy na verlies Ajax: 'Pak die emmer even, hij gaat weer janken!'
24 apr 2023, 21:08
Link gekopieerd
Andy vreest dat Ajax in de Conference League gaat spelen volgend seizoen.