Jack van Gelder heeft genoten bij De Oranjewinter: 'Ik heb me zeer vermaakt!'

13 jan 2024, 00:05

Link gekopieerd

Weekgast Jack van Gelder heeft genoten van zijn optredens bij De Oranjewinter.