Hugo de Jonge heeft er zin in: 'Hossen in De Kuip, heerlijk'

Hugo de Jonge heeft er zin in: 'Hossen in De Kuip, heerlijk'

15 sep 2021, 16:00

Link gekopieerd

Na een lange tijd wachten is het eindelijk zover: de voetbalstadions mogen weer volledig gevuld worden. Dat liet demissionair minister Mark Rutte op de persconferentie van dinsdag 14 september weten. Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge kan niet wachten om in een volle Kuip te staan.

'Een volle Kuip heerlijk en hossen kan ook weer!', reageerde Feyenoord-fan De Jonge tijdens de persconferentie.