Hoeveel geld heeft de KNVB na de cyberinbraak betaald aan de hackers?

12 sep 2023, 23:19

Link gekopieerd

De KNVB heeft losgeld betaald om te voorkomen dat criminelen mogelijk gehackte persoonsgegevens van onder meer leden zouden publiceren. Dave Maasland, CEO van één van de grootste IT-Security bedrijven van Nederland, geeft zijn mening.