
29 apr 2024, 10:09
Guido den Aantrekker, directeur entertainment DPG Media, blikt enthousiast terug op de uitzending van De Oranjezondag van afgelopen zondag.
Guido schoof samen met Angela de Jong, Noa Vahle en Petra Kok aan bij presentatrice Hélène Hendriks en vaste gast Rutger Castricum. Daarnaast werd de uitzending muzikaal omlijst door Yves Berendse. Zie video hierboven.
"Was weer fijn in je show aan tafel te zijn geweest, @hendrikshelene. Ik 🧡 presentatoren die achter de schermen even leuk zijn als ervoor #oranjezondag", schrijft Guido op X.