Frank de Boer: 'Golfen met Pep Guardiola is echt verschrikkelijk'

Frank de Boer: 'Golfen met Pep Guardiola is echt verschrikkelijk'

22 okt 2022, 16:35

Link gekopieerd

Golfen met Pep Guardiola is green pretje, althans, volgens Frank de Boer. De oud-bondscoach vertelt bij Viaplay een mooie anekdote over de "competitieve" Guardiola. Kijk het fragment hieronder terug!