
7 apr 2019, 16:00
Gisteravond speelde DC United tegen Los Angeles FC. Bij een 3-0 achterstand sloegen de stoppen volledig door bij Wayne Rooney.
Een smerige tackle werd, uiteindelijk door ingrijpen van de VAR, dan ook beloond met een rode kaart. DC United verloor uiteindelijk met 4-0.
Ondertussen weet René wel wat geile Rooney uitspookt…
