Terug
23 juni 2022, 21:29
Ajax heeft bij de Cannes Lions, ook wel ook wel de Oscars voor creativiteit in de marketingwereld, een leeuw in de wacht gesleept voor het omsmelten van de kampioensschaal in duizenden 'kampioenssterren.'
Ajax liet in 2021 de kampioensschaal omsmelten in 42.000 kleine 'kampioenssterren'. Alle seizoenkaarthouders ontvingen 'a piece of Ajax'. Ajax-fans zonder seizoenkaart en verzamelaars boden op veilingsites honderden euro's op de 'kampioenssterren.'
Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax, is verheugd met de prijs. 'We zijn enorm blij dat we onze meest recente schaal in aanwezigheid van onze fans konden ontvangen, en kijken nu al weer uit naar het volgende zilverwerk wat we hopen te behalen op het veld. Maar we zijn ook onverminderd trots op de wereldwijde waardering voor ons creatieve werk buiten het veld, en deze leeuw voor Piece of Ajax in het bijzonder.'
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Vandaag Inside ontvangen met daarin het laatste nieuws, de leukste video's en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.