ADO Den Haag niet blij met DENK

ADO Den Haag niet blij met DENK

27 juni 2019, 14:04

Link gekopieerd

ADO Den Haag is niet blij dat twee Kamerleden van DENK woensdagavond een filmpje hebben opgenomen in het stadion van de Haagse voetbalclub. Farid Azarkan en Tunahan Kuzu waren aanwezig bij een groot maatschappelijk evenement, waarbij oud-spelers en politici in het kader van 50 jaar emigratie onder meer in ADO Den Haag-shirts tegen elkaar voetbalden. Ze maakten tussendoor een filmpje en plaatsten dat op Twitter.

Het filmpje maakten veel reacties los. ADO Den Haag is niet te spreken over de actie. "We keuren het af dat de opnames zonder onze toestemming en met een associatie naar onze club gemaakt zijn. We betreuren de situatie en benadrukken dat onze club te allen tijde politiek neutraal zal zijn en blijven", laat ADO Den Haag via Twitter weten.

Johan: 'DENK is een gevaarlijke en achterbakse partij'

Johan: 'Denk is een gevaarlijke en achterbakse partij'
4:06

Johan: 'Denk is een gevaarlijke en achterbakse partij'