De eerste aflevering van de Feyenoord-documentairereeks staat sinds woensdag op Disney+. Eerder verscheen er via ESPN al een fragment waarin algemeen directeur Mark Koevermans aan de jeugdtrainers vraagt 'wat hun visie is'. AD-sportjournalist Sjoerd Mossou heeft met verbazing zitten kijken.'De intieme kleedkamerscènes, de emoties van de supporters, de worstelingen van Dick Advocaat: ze kunnen allemaal niet tippen aan dit ene fragment van twee minuten. Hier wordt de tragiek van Feyenoord weergaloos gevangen', stelt Mossou. Mossou ziet al jarenlang hetzelfde probleem bij de Rotterdammers. 'Wie het probleem van Feyenoord ooit heeft gebagatelliseerd, of niet heeft begrepen, hoeft alleen nog maar naar deze twee ijzige minuten te kijken', aldus Mossou.'Weten wij wat de voetbalvisie van Feyenoord is? Ik zou het wel fijn vinden om die gewoon een keer te weten', aldus Koevermans in het onderstaande fragment. De documentaireserie 'Dat Ene Woord: Feyenoord' is nu te zien op Disney+. Naar verluidt kregen de Rotterdammers ruim drie miljoen euro van Disney+ voor het maken van deze documentairereeks.