Het gaat Dries Roelvink voor de wind. De zanger is naar eigen zeggen de meest geboekte artiest van Nederland, heeft z’n eigen gehaktbal én is binnenkort te zien in een nieuw seizoen van de reallifesoap De Roelvinkjes. Dries zit naar eigen zeggen in de beste fase van zijn leven, want met die boekingen en ballen is het succesverhaal nog niet compleet, zo vertelt de Fantastico-zanger in gesprek met Veronica Superguide: “Mijn Concertgebouw- concert van 6 november is helemaal uitverkocht, ik heb een samenwerking met een wijnhandel: alles wat ik aanraak lijkt in goud te veranderen. Ik ben de meest geboekte artiest van Nederland. Op m’n 64ste ja. Dat is het onverklaarbare van het artiestenvak.”Toch voelt Dries zich niet te goed om in de kroeg op een omgekeerd bierkratje te gaan zingen. “Dat doe ik nog steeds. Maar of het nou een café is of het Concertgebouw, ik doe áltijd m’n best. Zodat mensen misschien denken: dat was leuk, laat ik die Dries óók eens boeken!”Wat is het geheim achter het succes van de Amsterdammer? “Ik ben heel actief op social media. Als ik een filmpje over wijnproeven op TikTok zet, dan wordt dat vijftig miljoen keer bekeken. Door social media krijg ik ook een steeds jonger publiek. Vorige week in Spanje zag ik kinderen van een jaar of veertien voor het podium staan. Maar ik zit er dan ook bovenop. Ik heb m’n Instagram, m’n TikTok, m’n Facebook... Daar ben ik dagelijks toch wel een paar uur mee bezig.” Het hele interview met Dries Roelvink is te lezen in Veronica Superguide nummer 34. Het tijdschrift ligt vanaf vandaag in de winkel.