De komst van Cristiano Ronaldo heeft Juventus niet alleen sportief, maar ook op andere vlakken veel opgeleverd. Het Italiaanse Tuttosport zocht uit dat Juventus sinds de entree van de Portugese superster veel meer volgers op social media heeft gekregen. Daarnaast plukt Juventus ook de vruchten van de aanwezigheid van Ronaldo bij het afsluiten van sponsorcontracten.Voor de tijd van Ronaldo had Juventus bijna 50 miljoen volgers op social media. Het Italiaanse dagblad berekende dat het aantal volgers op dit moment op 83,3 miljoen is.De Italiaanse landskampioen sloot in december een nieuwe sponsordeal met Adidas. Het kledingmerk betaalt tot 2021 jaarlijks 51 miljoen euro aan Juventus. Jeep heeft ook de bereidheid om zo'n jaarbedrag te gaan betalen. Op dit moment betaalt het autobedrijf een kleine 16 miljoen euro. Het huidige contract met Juve loopt in 2021 af en beide partijen praten over een nieuwe sterk verbeterde verbintenis ter waarde van 50 miljoen op jaarbasis.VIDEO - 'Petje af voor Ronaldo!'